piątek, 30 października 2015

JESIEŃ #2: W moim ogródku | Makro


Z racji tego, że udało mi się wygospodarować troszeczkę czasu na spacer z obiektywem w moim ogródku, to postanowiłam po raz kolejny rzucić zoom na jego skarby. Ostatni post o tej tematyce nie był jednoznacznie jesienny, mimo zaawansowanej pory roku w kalendarzu, jednak dopiero teraz mój ogródek całkiem ładnie przyzłociło. Szczególną uwagę przykuł jak zwykle Perukowiec, który co chwila zmienia swe barwy. Zatem jeśli jesteście ciekawi jak tym razem prezentuje się moja naturalna przestrzeń to zapraszam do dalszego oglądania.

Aparat: SONY A37 z obiektywem Sony A 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM;
Miejsce: Mój ogródek;



A Wy już sfotografowaliście otaczającą Was Złotą Jesień?

Buziaki i do następnego :*:*
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz