czwartek, 30 lipca 2015

Pałac Ballestremów w Pławniowicach 2012 | + kilka słów wstępu...


Nie ukrywam, że pisanie postów nie jest mi obce, gdyż przeglądając blog natknęliście się na linki i przekierowania do mojego kosmetycznego bloga i to może wyjaśniać całą sprawę. Ten blog nazwałam bardzo ogólnikowo 'Natalia Lip Photography', gdyż czułam wewnętrzny niedosyt spowodowany zalegającymi zdjęciami na moim dysku, w związku z czym chciałabym się niektórymi Wam pochwalić. Dodam, że nie jestem żadnym profesjonalnym fotografem, a wręcz zwykłą kobietą, która uwielbia robić zdjęcia i je później 'wzbogacać' w programach graficznych (z wyjątkiem photoshopa). 
Patrząc na tytuł widzicie rok 2012, a wtedy jeszcze nie miałam mojej kochanej lustrzanki, a cyfrówkę Canon Power Shot SX100 IS 8.0 Mega Pixels 10x Optical Zoom, którą bardzo lubiłam mimo wszystko i właśnie dzisiejsze zdjęcia są nią wykonane + odpowiednie filtry.
W Pławniowicach byłam raz, ale planuję się jeszcze tam wybrać, by zrobić może lepsze, albo bardziej przemyślane zdjęcia. Nie będę na blogu opisywać szczegółowo przedstawionych obiektów (jednak mogą wystąpić wyjątki), gdyż myślę, że każdy może sobie potrzebne informacje w zwyczaju 'wygooglować'. Ja po prostu będę wstawiać tu zdjęcie czegokolwiek, ale raczej o konkretnej tematyce jaką określę w danym poście. Więc jeśli ciekawią Was blogi tego typu, to zapraszam dalej.

Miejsce: Pławniowice - wieś sołecka w Polsce położona w województwie śląskim, w powiecie gliwickim, w gminie Rudziniec.

Aparat: Canon Power Shot SX100 IS 8.0 Mega Pixels 10x Optical Zoom


Byliście tam?
Co sądzicie o zwiedzaniu zamków?
Gdzie wolicie się wybierać? Raczej w góry? Nad morze? Czy bardziej w miasto?

Ściskam i do następnego.
Natalia Lip

Więcej mnie i zdjęć trochę innych znajdziecie na moim INSTAGRAMIE  <KLIK TUTAJ>

https://instagram.com/natalia_lip/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz